Vilken dag - jag är helnöjd!

Botaniserade lite i baren med min Andorid....

En makalös dag med min makalösa arbetsgrupp tillika chef. Gruppmöte, julbord på Liseberg, arbetsmöte i en hotallfoaje (och det var verkligen arbetsmöte) i två timmar. Vi diskuterade det gånga året, chefsbytet och förhoppningar det kommande året. Alla flaggor var i topp gällande såväl sista halvåret som det kommande året.

Kvällen avslutades på In Contro med korta besök på Gothia Towers bar (på grund av dess bättre samtalsklimat). Underbart festsällskap. Jag är helnöjd!

Jag kom hem med bussen - inte alltför sent - och fann en ensam förkyld dotter i en fåtölj. Vi såg på en mysig engelsk deckare medans jag summerade kvällen och livet för mig själv. efter att ha skrivit ner följande citat från deckaren:
Sanningen påminner om kärleken. Söker man för ivrigt och håller för hårt då gliden den en ur händerna.