Fniss & bubbel After work på In Contro - fredagen den 8 Juli

Jag har varit en del på After Work på In Contro det sista. Riktigt trivsamt. En kväll trillade jag in alldeles själv och det gick riktigt bra. Det är så mycket affärsfolk där så det var bara att börja prata jobb ute på uteserveringen.

Det var bara att säga "Är du stammis här?"  och sen var konversationen igång. Jag fick veta allt jag ville om bugg, älgjakt och vad för enheter som Ericsson kommer att koppla upp på GSM nätet i framtiden. Trivsamt!



Denna AW bild är dock från Palace. Men In Contro ser minst lika gemytligt ut det är bara att jag inte fotograferat där ännu. Där finns gratis mat och pianomusik. Det går att konversera med vilket inte går på Palace på grund av öronbedövande discomusik. Det är lättare att komma till tals med folket på In Contro dessutom.

På fredag 8/7 smäller det igen, Fniss & bubbel med Gabriela och mig
Jag ser fram emot en trivsam kväll med bästa väninnan (rättstavat nu gissar jag). Fast eftersom jag dyker upp tidigt och hon lite senare så är jag nyfiken på om någon annan dyker upp också. Tidigt företrädesvis - för finns risken att hon och jag fastnar i en djup intellektuell diskussion eller riktigt kvalificerat skitsnack. Kom och stör oss i så fall :)

En del seriösa samtalsämnen brukar finnas med på agendan - såsom en intellektuell bloggpost likt denna att dissekera. Förlåt diskutera.

Ten rules about Men that all Women should know by the time we´re thirty 

Om du har en lika bra, lika rolig och lika seriös blog att bidraga med så är du välkommen att posta den till mig. Helst vill vi att den föredrags och tolkas av dig men samläsning under fniss kan gå också. Men vill du diskutera den med mig enbart så bör du vara där mellan 17.00-18.00

Detta är från In Contro - fast på tidig vår innan veranda var öppen. Gratis mat och pianomusik. Ljudkvalitén blir bättre lite senare.